Tamiis.blogg.se

2015-02-08
21:35:41

Söndag 8/1

Wow, typ ett halv år sedan jag skrev här sist. Japp så vad har hänt då jag försöker tänka men kommer inte på något, vill bara skriva av mig här. Vad hände innan jullovet? Det ända jag kommer på är att vi hade lucia och jag var även lucia! Vi hade fem lucior jag vet ovanligt men jag tycker faktiskt det är bra för då får ju fem vara det hehe. Asså mitt jullov var helt okej gjorde inget speciellt då menar jag inget gjorde inget på jul, nyår men jag sov mycket typ haha. Sedan började ju skolan kom på nu att vi har gått i skolan i en månad wow, så jävla snabbt asså. Vi har hittils haft två prov i think matte & so och svenska inlämning. Snart kommer tre prov vill inte :( Gymnasium och allt dedär nu också orkar verkligen inte med det, jag tror jag ska välja sambeteende men typ alla säger att jag ska ta natur så jävla svårt asså. Skolor vet jag inte än men just nu står det mellan östra gymnasiet och nacka de var rätt så bra. Ska på elev för en dag på östra nu på onsdag kommer vara kulit hehe.
 
Men nu kommer det jag ser så verkligen fram emot och det är fifty shades of grey på fredag!!!!!! OMG asså ska se den med mina vänner och är så glad i know vad den handlar om för har läst boken hehe inte alla som gör det och håller på att läsa andra boken nu är halvvägs och wow säger jag bara, asså boken är inte alls svår att läsa och den är väldigt bra också! Juste i fredags var niorna och åkte skridskor i stan så kuuul, kan inte åka direkt men försökte så jag är glad iallafall. Vår första utflykt på länge kan jag säga och vi tog alla gruppbilder tillsammans och det är det bästa jag vet. Att kunna komma ihåg ett minne är värdefullt och jag är alltid den som försöker ta bilder med alla och allt för att jag vet att jag kommer ångra mig sen när jag blir äldre. Håller på att skriva en samanfattning på kemi som jag har prov nu på fredag asså längtar efter fredag men ändå inte haha. Igår var jag i stan med min pappa vi åt thai, vi skulle egentligen kolla på bio men fanns ingen bra film, ja jag går ofta på bio. Idag var jag i sollentuna centrum med min mamma och skit snyggt centrum! Japp ska typ sova om en halvtimme för måste få sömn för vet att jag sen kommer ångra mig på morgonen, asså det är så svårt för mig att vakna just nu vet inte varför! Men vi syns. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: